Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  1. Strona główna
  2. Pay Smartney

FAQ

Dzięki Pay Smartney klienci Twojego sklepu internetowego mogą skorzystać z odroczonego terminu płatności. To znaczy, że mogą zrobić zakupy w dowolnym momencie, a zapłacić za nie w terminie do 30 dni (bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów) lub rozłożyć spłatę należności na wygodne raty. Ty natomiast otrzymasz od razu pełną kwotę. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z usługą Pay Smartney, w tym informacje jak ją aktywować oraz jak zarządzać płatnościami odroczonymi.

Jak uruchomić usługę Pay Smartney?
Jakich branż nie obejmuje usługa Pay Smartney?
Kiedy mogę uruchomić usługę Pay Smartney?
Jak dokonać zwrotu, gdy klient odstąpił do zakupu?
Klient zgłosił, że rezygnuje z zakupu. Co zrobić, żeby anulować zamówienie?
Czy korzystanie z Pay Smartney wiąże się z dodatkowymi kosztami?
Czy Pay Smartney to bezpieczna metoda?
Kiedy otrzymam pieniądze za zamówienie?
Co się stanie, jeśli klient nie zapłaci za towar?
Gdzie mogę sprawdzić, kto skorzystał z Pay Smartney?
Ile czeka się na uruchomienie tej formy płatności?
Dostałem odmowę na uruchomienie. Czy będę mógł wnioskować za jakiś czas o tę formę płatności?
Dlaczego nie można u mnie w sklepie uruchomić Pay Smartney?
Czy muszę wykonać przelew weryfikacyjny, żeby uruchomić Pay Smartney?
Kto świadczy dla mnie usługę, Autopay czy Smartney?
Czy muszę podpisać umowę ze Smartney?
Czy mogę włączyć Pay Smartney na próbę?
Czy mogę wyłączyć usługę Pay Smartney?
Czy zostanę obciążony kosztami, jeśli klienci nie będą korzystać z tej metody?
Gdzie umieścić banery informujące o Pay Smartney?

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023