Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  1. Strona główna
  2. Pay Smartney
  3. FAQ

FAQ

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
28/08/2023

Jak uruchomić usługę Pay Smartney?

Żeby móc uruchomić usługę Pay Smartney, należy spełnić trzy warunki:

  • prowadzić sklep internetowy od min. 12 miesięcy,
  • współpracować z Autopay od min. 6 miesięcy,
  • mieć minimum 20 zrealizowanych transakcji w ostatnich 90 dniach.

Dodatkowo należy prowadzić sprzedaż produktów objętych usługą (sprawdź listę branż wykluczonych) oraz zostać pozytywnie zweryfikowanym przez firmę Smartney.

Jak aktywować Pay Smartney? Jeżeli:

  • jesteś klientem Autopay – skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym, który przeprowadzi Cię przez proces aktywacji płatności odroczonych;
  • korzystasz z wtyczki (PrestaShop 1.7, Magento 1 i Magento 2 lub WooCommerce) – wystarczy, że zaktualizujesz wtyczkę, a Pay Smartney pojawi się wśród dostępnych form płatności. Uwaga: jeżeli używasz wtyczki PrestaShop 1.6 – skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym, on przeprowadzi Cię przez proces aktywacji nowej metody płatności;
  • wdrożyliśmy dla Ciebie płatności online w modelu white label – pobierz paywaylistę i dostosuj prezentowanie kanału płatności zgodnie z dobrymi praktykami;
  • korzystasz z paywalla bm – nie musisz nic robić, usługa zostanie włączona automatycznie;
  • korzystasz z usług integratora (AtomStore, Selly, SOTE) – postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Instrukcja aktywacji Pay Smartney w systemie integratora (na przykładzie AtomStore)

  • Złóż wniosek o aktywację metody płatności.
  • Poczekaj na weryfikację wniosku przez Autopay.
  • Po pozytywnej weryfikacji, przejdź do panelu AtomStore i nową formę płatności (Katalog → Formy płatności → Dodaj formę płatności) odpowiadającą Pay Smartney.
  • Uzupełnij podstawowe informacje, takie jak nazwa formy płatności i wartość koszyka (od 100 do 2500 zł). Możesz też dodać dodatkową informację, która wyświetli się w dymku przy tej formie płatności w koszyku.
  • Przejdź do modułu Ustawienia → Konfiguracja sklepu → Płatności online → Autopay → Powiązane formy płatności i aktywuj nowy kanał płatności.
  • To wszystko! Twoi klienci mogą już korzystać z płatności odroczonych PaySmartney – nie zapomnij ich o tym poinformować. Możesz w tym celu wykorzystać specjalne materiały graficzne, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Zobacz także

Kiedy otrzymam pieniądze za zamówienie?
Czy muszę podpisać umowę ze Smartney?
Jak dokonać zwrotu, gdy klient odstąpił do zakupu?
Zobacz więcej

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023