Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
    PL
    PL
    EN
    • Faktury
    • Co zrobić, żeby otrzymać fakturę?
    • Jak wysyłane są faktury?
    • Co zrobić, gdy otrzymałem fakturę wystawioną na złe dane?
    • Gdzie mogę znaleźć faktury?
    • Co zrobić, żeby ponownie otrzymać fakturę, bo nie mogę jej znaleźć?
    • Jak zmienić dane do faktur?
    • Jak uzyskać kopię faktury?
    • Czy faktura, którą otrzymałem jest opłacona?
    • Jak sprawdzić czy faktura jest wystawiona na dobrą kwotę?
    • Czy mogę się gdzieś zalogować i pobrać faktury?
    • Jak zmienić dane do wysyłki faktur?
    1. Strona główna
    2. Płatności online
    3. Pomoc dla partnerów i developerów
    4. Faktury

    Faktury

    Udostępnij:
    share on facebook
    share on linkedin
    15/12/2023

    Jak uzyskać kopię faktury?

    Jeżeli masz dostęp do portalu Autopay – zaloguj się do niego i wejdź w zakładkę 'Księgowość'. Tam znajdziesz wszystkie faktury i raporty dotyczące zrealizowanych transakcji. Możesz je w każdej chwili pobrać.

    Jeżeli nie masz dostępu do portalu Autopay – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza i wskaż której transakcji ma dotyczyć faktura lub za jaki okres ma to być dokument.

    Ta strona korzysta z zabezpieczenia reCAPTCHA Google Prywatność i Warunki

      Podziel się opinią

    Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

    Dla developera

    SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

    Wtyczki

    Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

    Dokumentacja bramki

    Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

    Jak uruchomić płatności?

    Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

    Płatności online

    Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

    Do pobrania

    Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

    Płatności ratalne i odroczone

    Payka Alior Raty spingo

    Weryfikacje

    Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

    Dla zainteresowanych współpracą

    Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

    Zapytaj o ofertę

    Dla użytkowników

    Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

    Zadaj pytanie

    Dla klientów i developerów

    Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

    Skontaktuj się
    © Autopay 1999 - 2024

    Polityka Prywatności Autopay S.A.