Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Integracje
  • Co zrobić, gdy nie mogę zalogować się do panelu integratora?
  • Gdzie Autopay realizuje płatności?
  • Czy oprócz widoku z panelu integratora mogę uzyskać dostęp do panelu administracyjnego Autopay?
  • Kim są integratorzy?
  • Co zrobić, gdy nie mogę zalogować się do panelu PayBM?
  • Czy informacje o wpłatach klientów są widoczne w panelu integratora?
  • Jak sprawdzić czy klient opłacił zamówienie?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Integracje

Integracje

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
16/12/2023

Jak sprawdzić czy klient opłacił zamówienie?

System płatności Autopay przesyła komunikaty ITN (informujące o zmianach statusów transakcji) wprost do panelu administracyjnego integratora lub systemu 'wtyczkowego' natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty w systemie – jeszcze przed realizacją przelewu rozliczeniowego. Dodatkowo wszystkie informacje o transakcjach znajdziesz w dziennym raporcie transakcyjnym, który otrzymasz na wskazany adres e-mail.

Jeżeli masz dostęp do serwisu portal.autopay.eu/admin to tam również znajdziesz statusy poszczególnych transakcji – wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w zakładkę 'Transakcje'.

Jeżeli nie masz dostępu do portalu Autopay, a chcesz go uzyskać – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.