Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • O sklepie
  • Czy sklep musi być widoczny dla klientów, żeby uruchomić płatności?
  • Jak przygotować sklep do aktywacji płatności?
  • Czy po aktywacji płatności mogę dokonywać zmian na stronie?
  • Czy zmiany na stronie wiążą się z wykonaniem nowego przelewu weryfikacyjnego?
  • Czy na stronie sklepu muszą być dodane towary/usługi?
  • Czy rodzaj oferowanych produktów/usług ma wpływ na uruchomienie płatności?
  • Czy po aktywacji płatności mogę dodawać asortyment?
  • Mój sklep jest w trakcie modernizacji, czy mogę uruchomić płatności?
  • Czy mogę uruchomić płatności, jeżeli mój sklep jest dostępny i zabezpieczony hasłem?
  • Czy po aktywacji płatności mogę dokonywać zmian w regulaminie?
  • Czy na stronie musi być widoczny regulamin, żeby aktywować płatności?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. O sklepie

O sklepie

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
23/08/2023

Jak przygotować sklep do aktywacji płatności?

Oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać:

  • strona sklepu musi być dostępna dla zespołu Autopay (jeżeli zabezpieczysz go hasłem – poprosimy Cię o nie w jednej z wiadomości e-mail, które od nas otrzymasz;
  • w sklepie powinno być dodanych minimum pięć przykładowych towarów lub usług wraz z opisami, zdjęciami i cenami;
  • w serwisie powinien być również podpięty regulamin zawierający prawdziwe dane firmy, w tym nazwę, adres i NIP.

Wskazówka: Jeżeli potrzebujesz regulaminu, który będzie spełniał wszystkie niezbędne warunki, możesz skorzystać ze specjalnie przygotowanej oferty zawierającej 10% rabatu. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Więcej informacji o tym jak przygotować sklep przed wdrożeniem płatności znajdziesz tutaj.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.