Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
    PL
    PL
    EN
    • PŁATNOŚCI ONLINE
    • FAQ
    • Płatności online
      • O usłudze
      • Integracje
      • Wtyczki
      • Mobilne
    • Aktywacja płatności
      • Podstawowe informacje
      • O sklepie
    • Cennik
      • Uruchomienie
      • Prowizja
    • Obsługa płatności
      • Portal transakcyjny
      • Status płatności
      • Powiadomienia
      • Nieudane transakcje
      • Zwroty
    • Rozliczenia
      • Modele rozliczeń
      • Statusy transakcji
      • Saldo
    • Księgowość
      • Faktury
      • Raporty
    • Po wdrożeniu
    • Obsługa portalu Autopay
    • Zmiany danych
    • Konfiguracja sklepu
    • Warunki współpracy
    • Bezpieczeństwo
    • Obsługa płatności
    1. Strona główna
    2. Płatności online
    3. Pomoc dla partnerów i developerów

    Obsługa portalu Autopay

    Wdrożyłeś płatności online Autopay w swoim e-sklepie, korzystasz lub chcesz korzystać z portalu Autopay i masz związku z tym pewne pytania? Jesteś w dobrym miejscu. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z obsługą portalu Autopay. Wyjaśniamy jak uzyskać dostęp do portalu Autopay, co można sprawdzić po zalogowaniu do portalu, jak interpretować statusy transakcji, gdzie można sprawdzić stan zwrotu do klienta i wiele więcej. Jeżeli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie – napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego, a postaramy się pomóc.

    Jak uzyskać dostęp do portalu Autopay?
    Co mogę sprawdzić w portalu Autopay?
    Jak skutecznie zlecić zwrot?
    Jak uruchomić drugi sklep?
    Jak dodać kolejny serwis w portalu Autopay?
    Co zrobić, żeby mieć na bieżąco podgląd transakcji?
    Jak generować linki do transakcji?
    Co zrobić, gdy nie dostaję e-maila umożliwiającego zmianę hasła?
    Jak zmienić częstotliwość pobierania prowizji?
    Jak dodać nowego użytkownika w serwisie?
    Gdzie można sprawdzić status zwrotu?
    Jak sprawdzić, czy zamówienie jest opłacone?
    Co oznaczają poszczególne statusy transakcji?

    Dla developera

    SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

    Wtyczki

    Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

    Dokumentacja bramki

    Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

    Jak uruchomić płatności?

    Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

    Płatności online

    Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

    Do pobrania

    Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

    Płatności ratalne i odroczone

    Payka Alior Raty spingo

    Weryfikacje

    Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

    Dla zainteresowanych współpracą

    Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

    Zapytaj o ofertę

    Dla użytkowników

    Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

    Zadaj pytanie

    Dla klientów i developerów

    Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

    Skontaktuj się
    © Autopay 1999 - 2024

    Polityka Prywatności Autopay S.A.