Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Obsługa portalu Autopay
  • Jak uzyskać dostęp do portalu Autopay?
  • Co mogę sprawdzić w portalu Autopay?
  • Jak skutecznie zlecić zwrot?
  • Jak uruchomić drugi sklep?
  • Jak dodać kolejny serwis w portalu Autopay?
  • Co zrobić, żeby mieć na bieżąco podgląd transakcji?
  • Jak generować linki do transakcji?
  • Co zrobić, gdy nie dostaję e-maila umożliwiającego zmianę hasła?
  • Jak zmienić częstotliwość pobierania prowizji?
  • Jak dodać nowego użytkownika w serwisie?
  • Gdzie można sprawdzić status zwrotu?
  • Jak sprawdzić, czy zamówienie jest opłacone?
  • Co oznaczają poszczególne statusy transakcji?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Obsługa portalu Autopay

Obsługa portalu Autopay

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
04/01/2024

Jak skutecznie zlecić zwrot?

Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, Selly) – zwrot możesz zlecić np. bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego. Jeżeli Twój integrator nie oferuje takiej opcji, skorzystaj w tym celu z portalu transakcyjnego portalu Autopay (jeśli nie masz do niego dostępu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza).

Jeśli używasz wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) i masz dostęp do portalu Autopay – zaloguj się, wejdź w zakładkę 'Transakcje' i kliknij szczegóły. Zobaczysz wówczas opcję 'zwrot'.

Możliwość zrealizowania zwrotu zależy od tego czy danego dnia do Twojego sklepy wpłynęło wystarczająco dużo wpłat klientów. Zwrot jest realizowany z salda, którego nie można doładować zewnętrznymi środkami.

Jeżeli napotkasz trudności w realizacji zwrotu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a postaramy się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.