Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów

Portal transakcyjny

W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące portalu Autopay. Podpowiadamy jak można zyskać dostęp do portalu, jakie dane się w nim znajdują, ilu użytkowników można dodać w ramach jednego konta oraz gdzie można zmienić dane firmowe. Jeżeli masz jakieś inne pytanie związane z obsługą portalu Autopay – napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego, a postaramy się pomóc.

Czy tylko jedna osoba może mieć dostęp do portalu transakcyjnego?
Czy mogę mieć dostęp do portalu transakcyjnego, żeby na bieżąco monitorować płatności klientów?
Jakie dane zobaczę po zalogowaniu do portalu transakcyjnego?
Czy i jak mogę wygenerować link do płatności dla klienta?
Gdzie mogę zmienić dane firmy?
Jak aktywować płatności w drugim serwisie?

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.