Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Podstawowe informacje
  • Jak długo po wykonaniu przelewu weryfikacyjnego zostaną uruchomione płatności?
  • Co zrobić, gdy w bramce płatniczej nie ma mojego banku?
  • Czy otrzymam fakturę za przelew weryfikacyjny?
  • Na jakie dane mam wykonać przelew weryfikacyjny?
  • Skąd się dowiem, że płatności już działają?
  • Co zrobić, jeżeli płatności nie działają, pomimo wykonania przelewu weryfikacyjnego?
  • Skąd wziąć link do przelewu weryfikacyjnego?
  • Prywatne czy firmowe – z jakiego konta mogę zlecić przelew weryfikacyjny?
  • Jak uruchomić płatności online w panelu integratora?
  • Skąd wziąć dane do wpisania we wtyczce?
  • Czy muszę wykonać przelew weryfikacyjny, żeby aktywować płatności?
  • Co jeśli zleciłem przelew weryfikacyjny z innego rachunku niż ten wskazany w formularzu?
  • Gdzie znajdę formularz do aktywacji płatności?
  • Jak uruchomić płatności online Autopay we wtyczce?
  • Z jakiego banku mogę wykonać przelew weryfikacyjny?
  • Co zrobić po wykonaniu przelewu weryfikacyjnego?
  • Jak uzyskać dostęp do portalu Autopay?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Podstawowe informacje

Podstawowe informacje

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
16/12/2023

Co jeśli zleciłem przelew weryfikacyjny z innego rachunku niż ten wskazany w formularzu?

Weryfikacja uzyska status negatywny.

Poniżej znajdziesz instrukcję co należy zrobić, żeby pozytywnie przejść ponowny proces weryfikacyjny.

  • Jeżeli korzystasz z portalu Autopay (portal.autopay.eu/admin) lub z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop, itp.)

Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją, że odnotowaliśmy rozbieżności w rachunkach oraz danymi potrzebnymi do zlecenia przelewu kontrolnego o wartości 1 grosz (przelew jest zwrotny). Poprosimy Cię również o przesłanie do nas oświadczenia, że wyrażasz zgodę na to, żeby środki z rozliczeń były kierowane na wskazany rachunek bankowy.

Przykładowa treść wiadomości:

Dzień dobry,

dziękuję za uzupełnienie formularza oraz uruchomienie procesu weryfikacyjnego Systemu Płatności Autopay. W trosce o bezpieczeństwo weryfikujemy zgodność rachunków bankowych.

Rachunek bankowy wskazany w formularzu jako odpowiedni do rozliczeń oraz ten, z którego wykonali Państwo przelew weryfikacyjny jest niezgodny.

W zaistniałej sytuacji proszę o przesłanie oświadczenia potwierdzającego, że wyrażają Państwo zgodę, aby środki z rozliczeń kierowane były na RB: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oświadczenie powinno zawierać dane podmiotu prowadzącego sklep oraz podpis osoby uprawnionej. Dokument proszę przekazać w formie skanu.

Dodatkowo, celem potwierdzenia rachunku proszę o wykonanie przelewu z rachunku bankowego wskazanego w formularzu oraz w oświadczeniu, na następujące dane odbiorcy środków:

Kwota przelewu: 0.01 PLN
Rachunek, na który należy zrealizować przelew: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tytuł przelewu: Potwierdzenie rachunku bankowego celem rozliczeń BM
Odbiorca środków: Autopay S.A.


Po wykonaniu przelewu oprócz wspomnianego oświadczenia proszę o przesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu w formacie PDF.

Oświadczenie oraz przelew są dwiema formami potwierdzenia rachunku bankowego do rozliczeń.

  • Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, itp.)

Otrzymasz od nas wiadomość, że napotkaliśmy rozbieżności w Twoich danych i poprosimy Cię o dokonanie dowolnej zmiany danych w panelu (wystarczy dodanie spacji np. w nazwie firmy). Wówczas system odczyta to jako zmianę ważnych danych i wymusi zapisanie zmian poprzez wykonanie nowego przelewu. Zobaczysz specjalny komunikat o pojawieniu się nowego linku do przelewu – kliknij w niego, a system przekieruje Cię na ekran, gdzie będziesz mógł go zrealizować.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.