Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Saldo
  • Czy mogę wypłacić środki z salda w dowolnym momencie?
  • Czy mogę wypłacić z salda tylko część środków?
  • Czy zgromadzone na saldzie środki podlegają jakimś dodatkowym opłatom?
  • Na jaki rachunek mogę wypłacić środki zgromadzone na saldzie?
  • Czy mogę mieć saldo w systemie Autopay, na którym będą gromadzone środki?
  • Jak realizowana jest wypłata środków z salda?
  • Czy wypłata środków z salda jest dodatkowo płatna?
  • Co zrobić, jeśli zleciłem wypłatę środków z salda i nie otrzymałem przelewu?
  • Czy mogę sam dokonywać wypłat środków z salda?
  • Czym różni się saldo główne od salda przedpłaconego?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Saldo

Saldo

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
18/12/2023

Czym różni się saldo główne od salda przedpłaconego?

Na saldo główne składają się wyłącznie wpłaty klientów, które nie zostały jeszcze rozliczone – czyli nie pomniejszono ich o wysokość prowizji oraz zwrotów do klientów. Tego salda nie można doładować (zasila się wyłącznie automatycznie).

Natomiast saldo przedłacone może zostać zasilone z poziomu portalu Autopay i może Ci posłużyć np. do zlecania zwrotów do klientów. Żeby aktywować saldo przedłacone – skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza widocznego na https://developers.bluemedia.pl/kontakt.

Żeby zasilić aktywne saldo – zaloguj się do portalu Autopay, wejdź w szczegóły wybranego serwisu i kliknij Zasil saldo. Jeżeli w tej chwili system nie przekieruje cię do formularza płatności, a na końcu adresu w przeglądarce pojawi się #, oznacza to, że saldo jeszcze nie jest aktywne. W takiej sytuacji – skontaktuj się z nami.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.