Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Status płatności
  • Co zrobić, jeżeli wpłata klienta nie jest odnotowana przy zamówieniu i nie otrzymałem środków?
  • Czy i jak mogę wygenerować link do płatności dla klienta?
  • Jak powiązać przelewy od Autopay z wpłatami od klientów?
  • Klient dokonał opłaty. Kiedy otrzymam swoje środki?
  • Jak sprawdzić, czy klient opłacił zamówienie?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Status płatności

Status płatności

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
09/08/2023

Klient dokonał opłaty. Kiedy otrzymam swoje środki?

Oferujemy trzy modele rozliczania i wypłaty środków.

  1. Standardowy – zebrane środki wypłacane są najpóźniej następnego dnia roboczego. Otrzymasz je jednym przelewem, pomniejszonym o kwotę prowizji (najpopularniejszy model – obowiązujący w przypadku większości integracji).
  2. 1:1 – środki wypłacane są po każdej wpłacie klienta.
  3. Z pominięciem automatycznego potrącenia prowizji – zebrane środki są wypłacane na indywidualne rachunki bankowe (tzw. mass collect) – model wdrażany jedynie w wyjątkowych przypadkach.

Oto przykładowy schemat rozliczenia środków na indywidualne rachunki bankowe przypisane przez sklep do klientów.

Jeśli nie otrzymałeś przelewu rozliczeniowego skontaktuj się z nami, za pomocą poniższego formularza, wskazując datę oraz dane nieotrzymanego przelewu.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.