Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Status płatności
  • Co zrobić, jeżeli wpłata klienta nie jest odnotowana przy zamówieniu i nie otrzymałem środków?
  • Czy i jak mogę wygenerować link do płatności dla klienta?
  • Jak powiązać przelewy od Autopay z wpłatami od klientów?
  • Klient dokonał opłaty. Kiedy otrzymam swoje środki?
  • Jak sprawdzić, czy klient opłacił zamówienie?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Status płatności

Status płatności

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
16/12/2023

Co zrobić, jeżeli wpłata klienta nie jest odnotowana przy zamówieniu i nie otrzymałem środków?

Aktualne statusy wszystkich płatności są widoczne po zalogowaniu do portalu Autopay lub panelu integratora oraz w codziennych raportach transakcyjnych, które wysyłamy na Twój adres mailowy.

Jeżeli nie odnajdujesz danej płatności – polecamy na początek skontaktować się z klientem i upewnić, czy przeszedł do końca proces transakcyjny (zrealizował płatność), ponieważ może się okazać, że tylko coś testował lub zainicjował płatność, ale jej nie dokończył.

Zdarza się również, że wybrana metoda płatności wpływa na wydłużony czas realizacji transakcji. Dzieje się tak np. w przypadku płatności z wykorzystaniem opcji 'Mam konto w innym banku' (realizowany jest wówczas przelew międzybankowy) – na ich zaksięgowanie potrzeba zazwyczaj 2 dni, a jeżeli płatność zostanie zlecona w piątek, to zostanie zaksięgowana w poniedziałek.

Bywa również, że klient dokonał tzw. 'błędnej wpłaty', czyli np. zmienił tytuł lub kwotę przelewu, przez co transakcja nie mogła zostać zrealizowana. W takiej sytuacji środki nie trafiają do sprzedawcy, lecz są zwracane klientowi w ciągu kilku dni roboczych.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.