Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów

Statusy transakcji

W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z prawidłową interpretacją statusów transakcji realizowanych za pośrednictwem bramki płatności Autopay. Wyjaśniamy jak sprawdzić czy klient opłacił zamówienie, jak powiązać przelewy od Autopay z wpłatami klientów i wiele więcej.

Dlaczego kilka dni po zwróceniu przelewu rozliczeniowego do klienta, wróciły do mnie środki?
Dlaczego klient nie otrzymał wpłaty, chociaż zwróciłem do niego przelew rozliczeniowy?
Jak powiązać przelewy otrzymane od Autopay z wpłatami klientów?
Jak sprawdzić czy klient opłacił zamówienie?
Dostałem przelew rozliczeniowy. Jak sprawdzić za jakie to zamówienia?
Co zrobić, gdy rachunek bankowy do rozliczeń został zamknięty?

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.