Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Statusy transakcji
  • Dlaczego kilka dni po zwróceniu przelewu rozliczeniowego do klienta, wróciły do mnie środki?
  • Dlaczego klient nie otrzymał wpłaty, chociaż zwróciłem do niego przelew rozliczeniowy?
  • Jak powiązać przelewy otrzymane od Autopay z wpłatami klientów?
  • Jak sprawdzić czy klient opłacił zamówienie?
  • Dostałem przelew rozliczeniowy. Jak sprawdzić za jakie to zamówienia?
  • Co zrobić, gdy rachunek bankowy do rozliczeń został zamknięty?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Statusy transakcji

Statusy transakcji

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
30/10/2023

Co zrobić, gdy rachunek bankowy do rozliczeń został zamknięty?

Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper) – niezwłocznie zaloguj się panelu administracyjnego i zmień numer rachunku na właściwy, po czym potwierdź zmianę przelewem weryfikacyjnym (system automatycznie wygeneruje link do przelewu w momencie, gdy zapiszesz zmiany). Od momentu akceptacji przelewu środki będą kierowane na nowy rachunek.

Jeżeli zdarzyło się tak, że środki zostały przekazane na już zamknięte konto lub nie trafiły ani na stary, ani na nowy rachunek bankowy – skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy sytuację.

Jeśli korzystasz z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) – również skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a poinformujemy Cię jak należy zaktualizować numer rachunku bankowego zgodnie z obowiązującymi procedurami.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.