Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Zwroty
  • Zwrot do klienta został wykonany. Jak odzyskać prowizję?
  • Gdzie mogę zgłosić problem ze zleceniem zwrotu?
  • Gdzie znajdę numer rachunku klienta, na który mam dokonać zwrotu środków?
  • Jak dokonać zwrotu środków klientowi?
  • Jak sprawdzić czy zwrot do klienta został wykonany?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Zwroty

Zwroty

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
30/10/2023

Jak sprawdzić czy zwrot do klienta został wykonany?

To zależy od tego, w jaki sposób zleciłeś zwrot. Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper) wszystkie informacje nt. statusu zwrotu znajdziesz bezpośrednio w panelu integratora. To jedyne miejsce, gdzie możesz to sprawdzić.

W pozostałych przypadkach – zajrzyj do dziennego raportu podsumowującego wszystkie zrealizowane transakcje (w tym zwroty), który przesyłamy Ci codziennie na skrzynkę mailową.

Jeżeli jednak dochodzi do sytuacji spornej między sprzedawcą a klientem – nasz zespół może sprawdzić, czy zwrot zlecony przez sklep dotarł do kupującego.

Jednocześnie należy pamiętać o tym, że zwroty w przypadku:

  • przelewów – mogą trwać kilka dni (ponieważ są to przelewy międzybankowe),
  • płatności kartą lub BLIK-iem nawet 7 dni.

Warto uprzedzić o tym klienta, żeby później się nie niecierpliwił.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.