Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Bezpieczeństwo
  • Na czym polega podwójne uwierzytelnienie SCA?
  • Czego dotyczy unijna dyrektywa PSD2?
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
11/10/2024

Na czym polega podwójne uwierzytelnienie SCA?

Klient, po przejściu do swojego banku, daje systemom Autopay dostęp do swoich SCA (skrót od Strong Customer Authentication) to sposób uwierzytelnienia klienta poprzez logowanie.

Klient, po przejściu do swojego banku, daje systemom Autopay dostęp do swoich rachunków lub realizuje przelew weryfikacyjny. W przypadku komponentu AIS i skanowaniu historii starszej niż 90 dni, klient może być przekierowany do domeny Autopay i stamtąd z powrotem do banku w celu ponownego uwierzytelnienia poprzez logowanie (SCA – Strong Customer Authentication). Następnie klient jest przekierowywany z powrotem do Twojego serwisy (z chwilowym "przeskokiem" przez domenę Autopay).

Niektóre banki wymagają podwójnego uwierzytelnienia w celu zapewnienia jak najwyższego bezpieczeństwa usługi.

Przebieg standardowej weryfikacji:

  1. Klient wyraża zgodę na przeprowadzenie weryfikacji z użyciem bankowości internetowej (AIS) – będąc w Twoim serwisie lub w serwisie Autopay.
  2. Klient zostaje przekierowany na stronę logowania, gdzie loguje się do swojej bankowości internetowej.
  3. Klient autoryzuje zgodę na weryfikację kodem SMS lub w aplikacji mobilnej.
  4. Klient wraca na Twoją stronę, a Autopay otrzymuje dane z weryfikacji.

Przebieg weryfikacji z podwójnym uwierzytelnieniem:

  1. Klient wyraża zgodę na przeprowadzenie weryfikacji z użyciem bankowości internetowej (AIS) – będąc w Twoim serwisie lub w serwisie Autopay.
  2. Klient zostaje przekierowany na stronę logowania, gdzie loguje się do swojej bankowości internetowej.
  3. Klient autoryzuje zgodę na weryfikację kodem SMS lub w aplikacji mobilnej.
  4. Następuje wylogowanie klienta z bankowości internetowej i przekierowanie na stronę Autopay, skąd ponownie trafia na stronę logowania do banku, gdzie musi się drugi raz zalogować.
  5. Klient autoryzuje dalszą część weryfikacji AIS kodem SMS lub w aplikacji mobilnej.
  6. Klient wraca na Twoją stronę, a Autopay otrzymuje dane z weryfikacji.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.