Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
    PL
    PL
    EN
    • Jak to działa?
    • Jak długo trwa wdrożenie usługi weryfikacji?
    • W jaki sposób otrzymam informację o statusie weryfikacji mojego klienta?
    • Kiedy nie można skorzystać z usługi fotoweryfikacji?
    • Jak w procesie weryfikacji są traktowane polskie znaki?
    • Czy klient może otrzymać dokument potwierdzający przejście weryfikacji?
    • Czy można zmienić sposób działania algorytmu?
    • Jakie dane można weryfikować?
    • W jaki sposób są porównywane dane?
    • Czy mogę samodzielnie wybrać metodę weryfikacji, z której ma skorzystać klient?
    • Czy można jednocześnie korzystać z powiadomień PUSH i PULL?
    • Czy można pobrać wyłącznie dane osobowe i adresowe użytkownika, bez historii jego konta bankowego?
    • Jak długo trwa weryfikacja?
    • Jakie są możliwe statusy weryfikacji?
    • Czy po podpisaniu umowy mogę zmienić zakres usługi?
    1. Strona główna
    2. Weryfikacje
    3. Pomoc dla partnerów i developerów
    4. Jak to działa?

    Jak to działa?

    Udostępnij:
    share on facebook
    share on linkedin
    23/08/2023

    Czy można pobrać wyłącznie dane osobowe i adresowe użytkownika, bez historii jego konta bankowego?

    Żeby przeprowadzić weryfikację, a w efekcie pobrać dane osobowe i adresowe klienta, niezbędne jest pobranie również jego historii transakcji. Nie oznacza to jednak, że komplet tych danych zostanie przesłany firmie zlecającej weryfikację. Zakres ten jest wynikiem ustaleń pomiędzy Autopay a partnerem, który chce skorzystać z naszego systemu weryfikacji.

      Podziel się opinią

    Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

    Dla developera

    SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

    Wtyczki

    Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

    Dokumentacja bramki

    Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

    Jak uruchomić płatności?

    Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

    Płatności online

    Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

    Do pobrania

    Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

    Płatności ratalne i odroczone

    Payka Alior Raty spingo

    Weryfikacje

    Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

    Dla zainteresowanych współpracą

    Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

    Zapytaj o ofertę

    Dla użytkowników

    Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

    Zadaj pytanie

    Dla klientów i developerów

    Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

    Skontaktuj się
    © Autopay 1999 - 2024

    Polityka Prywatności Autopay S.A.