Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Jak to działa?
  • Jak długo trwa wdrożenie usługi weryfikacji?
  • W jaki sposób otrzymam informację o statusie weryfikacji mojego klienta?
  • Kiedy nie można skorzystać z usługi fotoweryfikacji?
  • Jak w procesie weryfikacji są traktowane polskie znaki?
  • Czy klient może otrzymać dokument potwierdzający przejście weryfikacji?
  • Czy można zmienić sposób działania algorytmu?
  • Jakie dane można weryfikować?
  • W jaki sposób są porównywane dane?
  • Czy mogę samodzielnie wybrać metodę weryfikacji, z której ma skorzystać klient?
  • Czy można jednocześnie korzystać z powiadomień PUSH i PULL?
  • Czy można pobrać wyłącznie dane osobowe i adresowe użytkownika, bez historii jego konta bankowego?
  • Jak długo trwa weryfikacja?
  • Jakie są możliwe statusy weryfikacji?
  • Czy po podpisaniu umowy mogę zmienić zakres usługi?
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Jak to działa?

Jak to działa?

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
03/11/2023

Czy po podpisaniu umowy mogę zmienić zakres usługi?

Tak, możesz zmienić zakres usługi nawet po podpisaniu umowy. W tym celu skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowy. On zweryfikuje, czy potrzebne będą: aneks do umowy oraz aktualizacja cennika.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.