Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Jak to działa?
  • Jak długo trwa wdrożenie usługi weryfikacji?
  • W jaki sposób otrzymam informację o statusie weryfikacji mojego klienta?
  • Kiedy nie można skorzystać z usługi fotoweryfikacji?
  • Jak w procesie weryfikacji są traktowane polskie znaki?
  • Czy klient może otrzymać dokument potwierdzający przejście weryfikacji?
  • Czy można zmienić sposób działania algorytmu?
  • Jakie dane można weryfikować?
  • W jaki sposób są porównywane dane?
  • Czy mogę samodzielnie wybrać metodę weryfikacji, z której ma skorzystać klient?
  • Czy można jednocześnie korzystać z powiadomień PUSH i PULL?
  • Czy można pobrać wyłącznie dane osobowe i adresowe użytkownika, bez historii jego konta bankowego?
  • Jak długo trwa weryfikacja?
  • Jakie są możliwe statusy weryfikacji?
  • Czy po podpisaniu umowy mogę zmienić zakres usługi?
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Jak to działa?

Jak to działa?

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
10/08/2021

Jakie dane można weryfikować?

Zakres weryfikowanych danych jest szczegółowo opisany w dokumentacji (którą znajdziesz tutaj) i różni się w zależności od tego, z której usługi weryfikacyjnej skorzystasz.

W przypadku weryfikacji z użyciem bankowości internetowej AIS, zweryfikować możemy:

  • historię transakcji,
  • wysokość wpływów i wydatków (wraz z podziałem na kategorie).

W wykorzystaniem fotoweryfikacji możemy:

  • zweryfikować możemy wszystkie dane znajdujące się na dowodzie tożsamości (wraz ze zdjęciem);
  • potwierdzić, że klientem jest osoba a nie np, bot;
  • oraz dokonać weryfikacji biometrycznej.

Za pomocą przelewu weryfikacyjnego możemy potwierdzić:

  • imię i nazwisko
  • adres (ulicę, nr, kod pocztowy, miasto)
  • numer rachunku bankowego
Dana AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja
imię
nazwisko
ulica
numer domu
numer klatki schodowej
numer mieszkania
kod pocztowy
miasto
numer rachunku
numer dowodu osobistego
miejsce urodzenia
data ważności dowodu osobistego
numer PESEL
obywatelstwo
płeć

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.