Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Jak to działa?
  • Jak długo trwa wdrożenie usługi weryfikacji?
  • W jaki sposób otrzymam informację o statusie weryfikacji mojego klienta?
  • Kiedy nie można skorzystać z usługi fotoweryfikacji?
  • Jak w procesie weryfikacji są traktowane polskie znaki?
  • Czy klient może otrzymać dokument potwierdzający przejście weryfikacji?
  • Czy można zmienić sposób działania algorytmu?
  • Jakie dane można weryfikować?
  • W jaki sposób są porównywane dane?
  • Czy mogę samodzielnie wybrać metodę weryfikacji, z której ma skorzystać klient?
  • Czy można jednocześnie korzystać z powiadomień PUSH i PULL?
  • Czy można pobrać wyłącznie dane osobowe i adresowe użytkownika, bez historii jego konta bankowego?
  • Jak długo trwa weryfikacja?
  • Jakie są możliwe statusy weryfikacji?
  • Czy po podpisaniu umowy mogę zmienić zakres usługi?
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Jak to działa?

Jak to działa?

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
23/08/2021

W jaki sposób są porównywane dane?

Porównanie danych zadeklarowanych przez klienta z danymi, jakie uzyskaliśmy o nim w trakcie procesu weryfikacji jest krytycznym i kluczowym krokiem. Sposób porównania jest możliwy do personalizacji. Możemy podchodzić do porównania restrykcyjnie i nie tolerować żadnych literówek (nawet w zakresie polskich znaków) lub pozwalać na większą swobodę.

Oferujemy dwie ścieżki porównawcze.

  1. Ścieżkę standardowych trybów – gdzie system korzysta z kilkunastu predefiniowanych trybów porównań, które określają jakie pola ze zbioru danych użytkownika mają być porównane.

    Najczęściej używane tryby to NAME_ONLY (porównuje tylko imię i nazwisko), NAME_AND_ADDRESS_ONLY (porównuje imię, nazwisko i każde pole w adresie).

    W ścieżce trybów standardowych mechanizm dokonuje porównywania danych normalizując wszystkie słowa: ignoruje wielkość liter i pomija znaczenie znaków diakrytycznych.

  2. Ścieżkę trybów indywidualnych – gdzie masz możliwość dopasować sposób porównywania pól do swoich potrzeb. Zarówno lista pól, jak i metodyka porównawcza mogą być profilowane.

    Możliwe do określenia parametry porównywania to:
    • lista pól – np. imię, nazwisko, numer klatki schodowej;
    • tolerancja – determinuje czy wartości „Jan” i „Jan Piotr” w procesie porównania to wynik pozytywny, częściowo pozytywny, czy negatywny;
    • wrażliwość na wielkość znaków;
    • wrażliwość na występowanie znaków diakrytycznych;
    • procesowanie prefiksów ulic – określa czy w procesie porównania nazw ulic mamy oczyszczać pola z prefiksów typu „ul.”, „płk”, „abp”, itp.;
    • dopuszczalna pomyłka w słowie – określana na bazie odległości Levensteina dla słów o ustalonej minimalnej długości.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.