Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • O usłudze
  • Jakie są typy raportów?
  • Czy można zweryfikować użytkownika nie znając jego numeru konta bankowego?
  • Czy lista banków jest identyczna w środowisku testowym i produkcyjnym?
  • Czy fotoweryfikację można przeprowadzić na laptopie z kamerką?
  • Dlaczego warto skorzystać z usługi weryfikacji?
  • Gdzie użytkownik może złożyć reklamację?
  • Czy można zweryfikować firmy?
  • Czym jest usługa weryfikacji od Autopay?
  • Jakie banki są dostępne w usłudze przelew weryfikacyjny?
  • Jakie są rodzaje weryfikacji?
  • Ile kosztuje korzystanie z systemu weryfikacji?
  • Jakie banki są dostępne w usłudze weryfikacja AIS?
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. O usłudze

O usłudze

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
03/11/2023

Gdzie użytkownik może złożyć reklamację?

Proces reklamacji zależy od typu problemu oraz od usługi, z którą jest związana. Jeżeli reklamacja dotyczy np. samej usługi weryfikacji AIS lub jej przebiegu, wówczas klient może się skontaktować z zespołem Autopay. Jeśli chodzi np. ocenę zdolności kredytowej, wtedy klienta powinien się skontaktować bezpośrednio z firmą, która zlecała weryfikację.

W przypadku usługi przelewu weryfikacyjnego oraz fotoweryfikacji Autopay nie może udzielić klientowi żadnych informacji.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.