Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  • Raporty
  • Jak mogę otrzymać raport transakcyjny?
  • Jak wygląda raport transakcyjny?
  • W jakim formacie mogę otrzymywać raport?
  • Co zrobić, gdy dane w raporcie się nie zgadzają?
  • Czy mogę zmienić częstotliwość otrzymywania raportu?
  • Jak często jest wysyłany raport?
  • Czym jest raport transakcyjny
  • Jak mogę zmienić dane do wysyłki raportu?
  • Gdzie znajdę raport transakcyjny?
  • Co zrobić, żeby ponownie otrzymać raport?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Raporty

Raporty

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
09/08/2023

Co zrobić, żeby ponownie otrzymać raport?

Jeśli korzystasz z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop), wówczas wszystkie dane nt. transakcji zrealizowanych w Twoim sklepie znajdziesz po zalogowaniu się do panelu administracyjnego PayBM – w zakładce 'Księgowość'. W tym miejscu oprócz raportów znajdziesz również faktury.

Jeżeli natomiast korzystasz z usług integratora (np. Shoper) – na koniec każdego dnia oraz na koniec miesiąca otrzymasz od nas wiadomość e-mail z raportem (odpowiednio dziennym lub miesięcznym). Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów – zaloguj się do panelu administracyjnego integratora i sprawdź poprawność adresu e-mail, który jest przypisany do korespondencji związanej z raportami, a jeśli adres się zgadza – sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce mailowej. Dodatkowo możesz uzyskać również dostęp do panelu PayBM i stamtąd pobierać raporty oraz faktury. Jeśli chcesz utworzyć konto w naszym serwisie transakcyjnym – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023