Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  • Status płatności
  • Co zrobić, jeżeli wpłata klienta nie jest odnotowana przy zamówieniu i nie otrzymałem środków?
  • Czy i jak mogę wygenerować link do płatności dla klienta?
  • Klient dokonał opłaty. Kiedy otrzymam swoje środki?
  • Jak powiązać przelewy od Autopay z wpłatami od klientów?
  • Jak sprawdzić, czy klient opłacił zamówienie?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Status płatności

Status płatności

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
21/08/2023

Jak powiązać przelewy od Autopay z wpłatami od klientów?

Jeśli korzystasz z usług integratora (np. Shoper) lub wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) – wszystkie informacje o płatnościach znajdziesz w tamtejszym panelu administratora. Statusy płatności powinny aktywować się w systemach powiązanych z zamówieniami.

Jeżeli masz jakieś wątpliwości związane z płatnościami – zajrzyj do raportów transakcyjnych, które otrzymujesz od nas jednorazowo każdego dnia. Raport zawiera:

  • informacje o każdej opłaconej transakcji,
  • numer przelewu rozliczeniowego ("SETT_numeracja),
  • wysokość prowizji,
  • numer zamówienia,
  • wartość zamówienia.

Opisane wyżej raporty są przez nas wysyłane na adres mailowy podany przez Ciebie podczas rejestracji w systemie płatności online Autopay. Możesz je również pobrać w dowolnej chwili bezpośrednio z panelu transakcyjnego PayBM – znajdziesz je w zakładce 'Księgowość'.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023