Podstawowe informacje
Weryfikacja uzyska status negatywny.
Poniżej znajdziesz instrukcję co należy zrobić, żeby pozytywnie przejść ponowny proces weryfikacyjny.
Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją, że odnotowaliśmy rozbieżności w rachunkach oraz danymi potrzebnymi do zlecenia przelewu kontrolnego o wartości 1 grosz (przelew jest zwrotny). Poprosimy Cię również o przesłanie do nas oświadczenia, że wyrażasz zgodę na to, żeby środki z rozliczeń były kierowane na wskazany rachunek bankowy.
Przykładowa treść wiadomości:
Dzień dobry,
dziękuję za uzupełnienie formularza oraz uruchomienie procesu weryfikacyjnego Systemu Płatności Autopay. W trosce o bezpieczeństwo weryfikujemy zgodność rachunków bankowych.
Rachunek bankowy wskazany w formularzu jako odpowiedni do rozliczeń oraz ten, z którego wykonali Państwo przelew weryfikacyjny jest niezgodny.
W zaistniałej sytuacji proszę o przesłanie oświadczenia potwierdzającego, że wyrażają Państwo zgodę, aby środki z rozliczeń kierowane były na RB: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oświadczenie powinno zawierać dane podmiotu prowadzącego sklep oraz podpis osoby uprawnionej. Dokument proszę przekazać w formie skanu.
Dodatkowo, celem potwierdzenia rachunku proszę o wykonanie przelewu z rachunku bankowego wskazanego w formularzu oraz w oświadczeniu, na następujące dane odbiorcy środków:
Kwota przelewu: 0.01 PLN
Rachunek, na który należy zrealizować przelew: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tytuł przelewu: Potwierdzenie rachunku bankowego celem rozliczeń BM
Odbiorca środków: Autopay S.A.
Po wykonaniu przelewu oprócz wspomnianego oświadczenia proszę o przesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu w formacie PDF.
Oświadczenie oraz przelew są dwiema formami potwierdzenia rachunku bankowego do rozliczeń.
Otrzymasz od nas wiadomość, że napotkaliśmy rozbieżności w Twoich danych i poprosimy Cię o dokonanie dowolnej zmiany danych w panelu (wystarczy dodanie spacji np. w nazwie firmy). Wówczas system odczyta to jako zmianę ważnych danych i wymusi zapisanie zmian poprzez wykonanie nowego przelewu. Zobaczysz specjalny komunikat o pojawieniu się nowego linku do przelewu – kliknij w niego, a system przekieruje Cię na ekran, gdzie będziesz mógł go zrealizować.