Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  • Jak to działa?
  • Jak długo trwa wdrożenie usługi weryfikacji?
  • W jaki sposób otrzymam informację o statusie weryfikacji mojego klienta?
  • Czy po podpisaniu umowy mogę zmienić zakres usługi?
  • Kiedy nie można skorzystać z usługi fotoweryfikacji?
  • Jak w procesie weryfikacji są traktowane polskie znaki?
  • Czy klient może otrzymać dokument potwierdzający przejście weryfikacji?
  • Czy można zmienić sposób działania algorytmu?
  • Jakie dane można weryfikować?
  • W jaki sposób są porównywane dane?
  • Czy mogę samodzielnie wybrać metodę weryfikacji, z której ma skorzystać klient?
  • Czy można jednocześnie korzystać z powiadomień PUSH i PULL?
  • Czy można pobrać wyłącznie dane osobowe i adresowe użytkownika, bez historii jego konta bankowego?
  • Jak długo trwa weryfikacja?
  • Jakie są możliwe statusy weryfikacji?
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Jak to działa?

Jak to działa?

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
23/08/2023

Jakie są możliwe statusy weryfikacji?

Wyróżniamy trzy statusy weryfikacji:

  • DONE – weryfikacja przebiegła prawidłowo, potrzebne dane zostały pobrane i przesłane do firmy zlecającej weryfikację;
  • ERROR – wystąpił błąd (np. błąd połączenia z bankiem, błędna autoryzacja klienta w banku, błąd techniczny po stronie Autopay), który uniemożliwił przeprowadzenie weryfikacji;
  • ABANDONED – klient porzucił proces i nie dokończył weryfikacji, przez co nie udało się pobrać potrzebnych danych.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023