Obsługa portalu Autopay
Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, Selly) – zwrot możesz zlecić np. bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego. Jeżeli Twój integrator nie oferuje takiej opcji, skorzystaj w tym celu z portalu transakcyjnego portalu Autopay (jeśli nie masz do niego dostępu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza).
Jeśli używasz wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) i masz dostęp do portalu Autopay – zaloguj się, wejdź w zakładkę 'Transakcje' i kliknij szczegóły. Zobaczysz wówczas opcję 'zwrot'.
Możliwość zrealizowania zwrotu zależy od tego czy danego dnia do Twojego sklepy wpłynęło wystarczająco dużo wpłat klientów. Zwrot jest realizowany z salda, którego nie można doładować zewnętrznymi środkami.
Jeżeli napotkasz trudności w realizacji zwrotu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a postaramy się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe.