Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  • Podstawowe informacje
  • Co zrobić, gdy w bramce płatniczej nie ma mojego banku?
  • Czy otrzymam fakturę za przelew weryfikacyjny?
  • Na jakie dane mam wykonać przelew weryfikacyjny?
  • Jak długo po wykonaniu przelewu weryfikacyjnego zostaną uruchomione płatności?
  • Czy muszę wykonać przelew weryfikacyjny, żeby aktywować płatności?
  • Skąd się dowiem, że płatności już działają?
  • Skąd wziąć dane do wpisania we wtyczce?
  • Jak uruchomić płatności online w panelu integratora?
  • Skąd wziąć link do przelewu weryfikacyjnego?
  • Prywatne czy firmowe – z jakiego konta mogę zlecić przelew weryfikacyjny?
  • Co zrobić, jeżeli płatności nie działają, pomimo wykonania przelewu weryfikacyjnego?
  • Ile kosztuje przelew weryfikacyjny?
  • Czy przelew weryfikacyjny jest zwrotny?
  • Gdzie znajdę formularz do aktywacji płatności?
  • Co jeśli zleciłem przelew weryfikacyjny z innego rachunku niż ten wskazany w formularzu?
  • Jak uruchomić płatności online Autopay we wtyczce?
  • Z jakiego banku mogę wykonać przelew weryfikacyjny?
  • Co zrobić po wykonaniu przelewu weryfikacyjnego?
  • Jak uzyskać dostęp do panelu administracyjnego?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Podstawowe informacje

Podstawowe informacje

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
09/08/2023

Co zrobić, jeżeli płatności nie działają, pomimo wykonania przelewu weryfikacyjnego?

Proces weryfikacji rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty pochodzącej z przelewu weryfikacyjnego i zajmuje zazwyczaj do 24 h. W wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć. Np. jeśli skorzystasz podczas zlecania płatności z opcji 'Mam konto w innym banku' – wówczas należy liczyć się z dodatkowym czasem potrzebnym na przeksięgowanie środków z przelewu międzybankowego.

Innym powodem przedłużającej się weryfikacji może być konieczność wyjaśnienia lub uzupełnienia przesłanych przez Ciebie danych. W takiej sytuacji wysyłamy odpowiednią prośbę na adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji. Dlatego pamiętaj, żeby sprawdzać wszystkie wiadomości przychodzące od naszego zespołu.

Jeżeli żadna z wymienionych wyżej sytuacji nie zachodzi w Twoim przypadku i wciąż masz problem z nieaktywnymi płatnościami – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego, a sprawdzimy w czym może tkwić problem (pamiętaj, żeby podać ten sam e-mail kontaktowy, którego użyłeś podczas rejestracji).

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023