Podstawowe informacje
Proces weryfikacji rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty pochodzącej z przelewu weryfikacyjnego i zajmuje zazwyczaj do 24 h. W wyjątkowych sytuacjach może się wydłużyć. Np. jeśli skorzystasz podczas zlecania płatności z opcji 'Mam konto w innym banku' – wówczas należy liczyć się z dodatkowym czasem potrzebnym na przeksięgowanie środków z przelewu międzybankowego.
Innym powodem przedłużającej się weryfikacji może być konieczność wyjaśnienia lub uzupełnienia przesłanych przez Ciebie danych. W takiej sytuacji wysyłamy odpowiednią prośbę na adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji. Dlatego pamiętaj, żeby sprawdzać wszystkie wiadomości przychodzące od naszego zespołu.
Jeżeli żadna z wymienionych wyżej sytuacji nie zachodzi w Twoim przypadku i wciąż masz problem z nieaktywnymi płatnościami – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego, a sprawdzimy w czym może tkwić problem (pamiętaj, żeby podać ten sam e-mail kontaktowy, którego użyłeś podczas rejestracji).