Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  • Obsługa płatności
  • Jakie są możliwe przyczyny niedziałających płatności?
  • Kiedy będą włączone karty?
  • W jaki sposób realizowane są przelewy rozliczeniowe?
  • Dlaczego certyfikat SSL jest wymagany?
  • Dlaczego mojego banku nie ma na liście lub jest wyszarzony?
  • Kiedy i w jakiej sytuacji jest pobierana prowizja?
  • Jak interpretować statusy płatności?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Obsługa płatności

Obsługa płatności

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
19/07/2021

W jaki sposób realizowane są przelewy rozliczeniowe?

Przelewy rozliczeniowe są wysyłane na podany w formularzu rejestracyjnym rachunek bankowy w modelu D+1, czyli następnego dnia roboczego po transakcji zrealizowanej przez klienta.

Częstotliwość przelewów rozliczeniowych może się zmienić w wyniku indywidualnych konfiguracji.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023