Saldo
Na saldo główne składają się wyłącznie wpłaty klientów, które nie zostały jeszcze rozliczone – czyli nie pomniejszono ich o wysokość prowizji oraz zwrotów do klientów. Tego salda nie można doładować (zasila się wyłącznie automatycznie).
Natomiast saldo przedłacone może zostać zasilone z poziomu portalu Autopay i może Ci posłużyć np. do zlecania zwrotów do klientów. Żeby aktywować saldo przedłacone – skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza widocznego na https://developers.bluemedia.pl/kontakt.
Żeby zasilić aktywne saldo – zaloguj się do portalu Autopay, wejdź w szczegóły wybranego serwisu i kliknij Zasil saldo. Jeżeli w tej chwili system nie przekieruje cię do formularza płatności, a na końcu adresu w przeglądarce pojawi się #, oznacza to, że saldo jeszcze nie jest aktywne. W takiej sytuacji – skontaktuj się z nami.