Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów

Zmiany danych

Wdrożyłeś płatności online Autopay w swoim e-sklepie, korzystasz z serwisu PayBM i masz związku z tym pewne pytania? Jesteś w dobrym miejscu. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane ze zmianą danych w panelu PayBM. Wyjaśniamy jak zmienić adres mailowy, jak zmienić dane firmy, jak zmienić rachunek używany do rozliczeń, jak zmienić numer telefonu podany podczas rejestracji i wiele więcej. Jeżeli nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie – napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego, a postaramy się pomóc.

Jak zmienić dane firmy w systemie PayBM?
Jak zmienić numer telefonu podany podczas rejestracji?
Jak zmienić adres mailowy w systemie PayBM?
Jak zmienić rachunek używany do rozliczeń?
Co zrobić, jeżeli rachunek bankowy do rozliczeń został zamknięty?

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023