Polska | Polski
Support

Europa

Polska
Polski | English
Germany
English
Czech Republic
English
Slovakia
English
Support
  • Zmiany danych
  • Co zrobić, jeżeli rachunek bankowy do rozliczeń został zamknięty?
  • Jak zmienić dane firmy w portalu Autopay?
  • Jak zmienić numer telefonu podany podczas rejestracji?
  • Jak zmienić adres mailowy w portalu Autopay?
  • Jak zmienić rachunek używany do rozliczeń?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Zmiany danych

Zmiany danych

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
04/01/2024

Jak zmienić adres mailowy w portalu Autopay?

Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, Selly) – zaloguj się do tamtejszego panelu administratora, wprowadź potrzebne zmiany i je zapisz. W przypadku niektórych integratorów, żeby zapisać zmiany należy wykonać przelew weryfikacyjny – jeżeli w Twoim przypadku tak będzie, system przeprowadzi Cię sprawnie przez cały proces.

Jeśli korzystasz z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) i chcesz zmienić adres e-mail – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Pamiętaj aby wskazać jakie dane mają zostać zmienione.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7-8.x WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika portalu Autopay Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki

Płatności ratalne i odroczone

Payka Alior Raty spingo

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2024

Polityka Prywatności Autopay S.A.