Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów

Infromacje techniczne

W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące szczegółów technicznych związanych z system weryfikacji. Wyjaśniamy m.in. jak można zyskać dostęp do środowiska testowego i produkcyjnego, jakie są możliwe reakcje systemu na zachowanie użytkownika (osoby weryfikowanej), jak skonfigurować VPN i wiele więcej.

Czy można skonfigurować VPN?
Jak liczy się sumę kontrolną w PHP?
Czy zawsze dany bank ma dostępny tylko jeden sposób weryfikacji?
Czy można rozróżnić przekierowanie na stronę sukcesu po przeprowadzeniu przelewu od tego po anulowaniu?
Czy jest wystawiony Swagger?
Jakie są możliwe reakcje systemu na zachowania użytkownika?
W jaki sposób uzyskam dostęp do środowiska testowego?

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023