Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  • Obsługa panelu PayBM
  • Jak uzyskać dostęp do panelu PayBM?
  • Co mogę sprawdzić w panelu PayBM?
  • Jak sprawdzić, czy zamówienie jest opłacone?
  • Jak skutecznie zlecić zwrot?
  • Jak zmienić częstotliwość pobierania prowizji?
  • Co zrobić, żeby mieć na bieżąco podgląd transakcji?
  • Jak uruchomić drugi sklep?
  • Jak dodać kolejny serwis w systemie PayBM?
  • Jak generować linki do transakcji?
  • Co zrobić, gdy nie dostaję e-maila umożliwiającego zmianę hasła?
  • Co oznaczają poszczególne statusy transakcji?
  • Jak dodać nowego użytkownika w serwisie?
  • Gdzie można sprawdzić status zwrotu?
  1. Strona główna
  2. Płatności online
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Obsługa panelu PayBM

Obsługa panelu PayBM

Udostępnij:
share on facebook
share on linkedin
23/08/2023

Jak uruchomić drugi sklep?

Żeby uruchomić drugi sklep, a później aktywować w nim płatności online należy przejść proces rejestracji na: https://portal.autopay.eu i uzupełnić wszystkie dane dot. Twojej działalności. Ponowna rejestracja jest konieczna nawet jeśli dane firmy są te same co za pierwszym razem, ponieważ zmienia się adres www serwisu, w którym mają być aktywowane płatności.

Ważne: nie możesz podać tego samego adresu e-mail, którego użyłeś rejestrując się pierwszy raz w serwisie, możesz natomiast podać ten sam NIP. Przelew wykonaj z rachunku bankowego, który podasz podczas rejestracji drugiego sklepu.

  Podziel się opinią

Czy ta strona była dla Ciebie pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

Dla developera

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

Wtyczki

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

Dokumentacja bramki

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

Jak uruchomić płatności?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

Płatności online

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

Do pobrania

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

Płatności ratalne i odroczone

Pay Smartney Payka Alior Raty

Weryfikacje

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie

Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Autopay lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się
© Autopay 1999 - 2023