Zwroty
Sposób realizacji zwrotów jest uzależniony od platformy, z której korzystasz.
Opcja zwrotów bezpośrednio z poziomu panelu integratora jest dostępna np. na Shoper. Zwroty są realizowane z salda, które można zasilić środkami z innych zamówień lub doładować za pomocą przelewu z poziomu panelu sklepu Shoper. Dzięki tej funkcji unikniesz sytuacji, w których nie możesz wykonać zwrotu do klienta z powodu braku lub niewystarczającej ilości środków na subkoncie.
Za przebieg zwrotu odpowiada integrator i to on jest w stanie udzielić Ci wszystkich potrzebnych informacji.
Jeżeli korzystasz z portalu Autopay (bo używasz wtyczki lub Twój integrator nie udostępnia opcji zwrotu) – możesz zlecić zwrot bezpośrednio z portalu transakcyjnego portal.autopay.eu/admin lub skontaktować się z klientem, poprosić go o dane i zlecić przelew tradycyjną drogą.
Jeżeli masz jakieś trudności ze zleceniem zwrotu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a postaramy się pomóc.