Sposób realizacji zwrotów jest uzależniony od platformy, z której korzystasz.
Opcja zwrotów bezpośrednio z poziomu panelu integratora jest dostępna np. na: Shoper. Zwroty są realizowane z salda, które jest zasilane środkami z innych zamówień. Nie ma możliwości doładowania salda zewnętrznym przelewem. To znaczy, że jeżeli nie masz danego dnia żadnych opłaconych zamówień – niestety nie będziesz mieć możliwości zlecenia zwrotu, musisz zaczekać na nową wpłatę i z tej puli zlecić zwrot. Za przebieg zwrotu odpowiada integrator i to on jest w stanie udzielić Ci wszystkich potrzebnych informacji.
Jeżeli korzystasz z serwisu PayBM (bo używasz wtyczki lub Twój integrator nie udostępnia opcji zwrotu) – możesz zlecić zwrot bezpośrednio z panelu transakcyjnego portal.autopay.eu/admin lub skontaktować się z klientem, poprosić go o dane i zlecić przelew tradycyjną drogą.
Jeżeli masz jakieś trudności ze zleceniem zwrotu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a postaramy się pomóc.